tisdag 8 december 2009

091208...

Sitter här utslagen i soffan med datorn i knät.
Jag är trött i kroppen.
Min dag börjades med en låång promenad med en kompis.
Och så här glad såg jag ut. :))
Tyvärr så va vädret inte de bäste men det regnade bara lite.
Fick med stenbron i Karlstad på bild.
Efter att jag kom hem så åt jag lite mat.
Sedan agerade jag lite taxi.
Och efter det så fortsatte klappjakten.
Jag åkte till Barnens hus för att kolla om de hade några klappar till Johan.
Jag kom därifrån med 3 st.
Så nu tror jag att jag är klar med Johan.
Nu är det bara syrran, mamma och pappa kvar.
Men de ordnar sej med deras klappar.
Sen vart det en sväng ner på stan med några andra kompisar.
När jag ränt klart så va det hem och käka mat.
18.00 va det dags för innebandy.
Men hjälp va sega mina ben va.
Va inte mycke som funkade men jag överlevde iaf. :)
Imöra har jag inte så mycke på schemat tror jag.
Men jag ska tänka på mina kollegor som har anhörigträff.
Jag kommer inte att gå dit eftersom jag har ledigt.
Nu blir det sängen här.
Godnatt...
Zzzzz.
// Per

2 kommentarer:

Jenny sa...

hehe hårt med långpromenad så tidigt på morgonen ;)
men tack för trevligt sällskap:)))
duktig du är, massor av klappar inhandlade, men det är klart du är ju långledig ;P

Per Noremalm sa...

Jenny: Ja långledigheten va härlig. Och skönt att julklapparna är fixade. :)