måndag 1 mars 2010

Road trip...

Idag så vart det en lite road trip för mej.
Jag hängde med en kompis till Degerfors och Karlskoga.
Men först fick Volvon grävas fram på parkeringen där den fastnat.
Väglaget va blött och slaskigt då de förmodligen vräkt ut salt.
Första stoppet blev i Degerfors.
Där vart det tacos.
Senare vart det Karlskoga.
Och där vart det mer mat. Så ingen hungrig mage idag inte. :)
På vägen hem svängde vi in i Kristinehamn för att kolla Ica Maxi där taket rasat in idag.
Vi såg inte så mycket eftersom de stängt av hela parkeringen.
Men här kommer några bilder från nätet.



Blir nog stängt ett tag framöver misstänker jag.
Jag kan inte förstå varför de inte skottar av takena tidigare.
Det har ju kommit massor med snö så varför inte skotta av innan sånt här händer?
När jag slog på TV:n när jag kom hem så fick jag till min "stora" glädje se att de körde höjdpunkterna från OS. :))
Hade ju känts tomt med en kväll utan OS. ;)
Har även hunnit med att kolla lite på när FBK vann över Luleå med 2-1 också.
Nu blir det lite mer tv tittande innan det blir sängen.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: