måndag 29 mars 2010

Jobb...

Då är jag hemma efter en heldag på jobbet.
Förra veckan va jag ju helledig från jobbet.
Så jag va lite ringrostig till en början men efter några timmar så kändes det som jag inte vart borta mer än en dag. :)
12 timmar senare så fick jag gå hem iaf.
Ett meddelande till mina kollegor som läser detta...
Jag har beställt klipptid till våra gummor. :)
Sen har jag en grej på jobbet som tynger mina axlar.
Jag måste få ihop ett 6 veckors schema tills på söndag. :)
Får ta tag i det imöra när jag slutar 13.30.
Känns som jag har 1000 saker att göra imöra. :/
Ett måste är att jag måste byta en framlampa på bilen.
Och hur roligt är de då?
Jag måste lämna in bilen!!!
Det går inte att byta den själv...
Hur tragiskt är inte det??
Något mer trevligt kanske??

Kärleken tycks spira hos kändisarna. :)
Kan detta verkligen stämma?
Nu blir det natten här.
6.15 ringer klockan.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: