fredag 5 mars 2010

Lägg ner Let´s dance...

va det fredag igen då och snart slut på denna veckan.
Fast jag har ju 2 dagar kvar sedan tar jag helgen.
Har haft ett kvällspass ikväll.
När jag kom till jobbet så stod det inge namn på den andra kvällsturen i almanackan :)
Så de vart en spännande timme innan de kom en personal.
Innan jobbet tog jag och tvättade lite.
Gött att jag har egen maskin.
Bara att slänga in när man känner för det och inte behöva boka tid.
Nu efter jobbet har jag kollat på Let´s dance.
Och ikväll åkte Stefan ut.
Men SNÄLLA!! Willy ska ju ut!!
Förstår inte folk sej på dans eller?

Malin och Stefan...
Fick ett paket på posten idag.
Och det innehöll...

1 Million...
Nu tror jag att jag ska lukta gott också. :)
Nu blir det natten.
Klockan ringer 6.15 och 7.00 börjar jag jobba.
Lär frysa häcken av mej när jag går till jobbet.
Ska tydligen bli - 20 vid 7 tiden. :)
Godnatt på er...
// Per

3 kommentarer:

Anneli sa...

Tur för dig att det kom personal då, blir besvärligt annars!! Ha en bra helg!

Marita Alberthsson sa...

Let`s dance blir bara mer å mer katastrofalt!! Gör om det till ett skämtprogram ist. Kul ändå att se Rickard E. som "lärare", han å gössen min har haft några kamper!! Mardrömmen vore att få en kast-å slitbugg med David... ;)

Per Noremalm sa...

Anneli: De hade löst sej på någe vis. :)

Marita: Ja Let´s dance är ingen danstävling precis.