lördag 27 mars 2010

Scotts...

Då har jag haft en heldag på stan med två kompisar.
Lite småsliten nu men bara att ladda om för snart drar jag på dans i Örebro till Scotts.
fm hjälpte jag en arbetskompis med att köra lite möbler de köpt på Mio.
Ska kasta mej i duschen så jag inte luktar svett som tydligen nån Lina tycker jag gör. :)
Sen blir de mat och vid 19 tiden rullar jag österut.
Får väl se om jag får dansa något ikväll. :)
Detta får räcka för idag.
Måste fixa lite här nu.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha :-)
Misstänkte att det var du. Hej Per... Vi sågs på Mp för ett par månader sen. Vi dansade igår och du var riktigt duktig. Så kul. Hoppas man kan få nån mer dans framöver. Må gott / Åsa

Per Noremalm sa...

Åsa: Ja de gick riktigt bra att dansa fast vi kommer från 2 olika "kulturer" i dansvärlden. :)