måndag 8 mars 2010

Forshaga...

Idag har det vart en heldag i Forshaga.
Men innan jag åkte norröver.
Det är hela 2 mil. :))
Så kikade jag in på RJ möbler och Mio.
Kollade va de hade för köksbord och stolar.
Funderar på att byta.
Sen är frågan om jag ska slå till med ett nytt "pris"skåp innan köksbord och stolar?
När jag kom upp till syrran och Johan så vart de full fart.
Efter vi fikat lite så gick vi ut och lekte i snön medans syrran fick städa i lugn och ro. :)

Klättra i snön är kul...
Vi va tvungen att göra en lejonkoja också.
Och den ser tydligen ut så här...

Här ligger lejonet i lejonkojan. :)
Livlig fantasi har han.
Och han är världens goaste.
Min Per säger han och om nån säger någe annat så blir han arg. :))
Efter vi vart ute gick vi in och stekte ägg.
När han tog natten så åkte jag hemöver.
Om nån har missat så är jag långledig och ska njuta av den och ladda mina batterier.
De har ringt 2 gånger från jobbet idag och frågat om jag vill jobba men jag har tackat nej.
Planer för imöra?
Jag har inget inplanerat så de kan bli vad som helst...
Nu ska jag iaf ta natten och vila min danströtta kropp. :)
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: