onsdag 31 mars 2010

Panodil...

Här kommer en bild på min bäste vän just nu...
Panodil 500 mg...
Jag har ont i halsen och ont i kroppen och då är Panodilen en väldigt bra vän.
Jag va tvungen ut för att fylla på med Bafucin för halsen och då passade jag på att köpa en ask Panodil till och även en nässpray.
När jag ändå va ute så svängde jag in på Lecab för att kolla om jag va tvungen att lämna in bilen för att byta framlampan som pajat.
Svaret jag fick va....
Om du inte är väldigt väldig väldigt händig.
Mitt besök slutade med att jag fick ett kvitto på 256:-.
Och en ny lampa förstås. :)
Innan jobbet så hann jag skaffa 2 L glass.
Glass är bra när man har ont i halsen. ;)
För att fixa jobbet så va det Bafucin och Panodil som gällde för mej.
Nu ska jag försöka bli frisk på 2 dagar.
Jepp... Jag är ledig 2 dagar nu.
Tydligen är de nån som fyller år en av dessa dagarna.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Marita Alberthsson sa...

När Richard var i förskoleåldern började han oxå pika om en speciell dag en tid innan! Ja, jag menar julafton alltså!! Krya på dig! ;D

Per Noremalm sa...

Marita: Ja han och jag är lika på många sätt du. ;)