onsdag 24 mars 2010

Vilse...

Jag är vilse...
Vilse i TV djungeln.
Min "tjock TV" börjar gå på sista versen.
Bilden är gul och randig till att börja med när jag sätter på den.
Det är nog bildröret som håller på att ge med sej misstänker jag.
Så idag tog jag en liten "kolla TV" turné.
Och det är inte lätt med allt kan jag säga.
Först va jag inne på att jag ville ha en LED TV.
Den är 3 cm tjock eller om man hellre vill säga 3 cm tunn. :)
Men nu lutar det åt en LCD...
En 40":are.
De tror jag är en bra storlek.
Varför måste min superbraiga tjockis börja krångla?
Får väl se va det blir för TV...

Så här ser den ut iaf den som jag funderar på...
Förutom att ha letat TV så hade jag värsta rycketfm.
Vaknade klockan 8 och då körde jag igång en tvättmaskin.
Sedan vart det disken.
Samlade ihop skräp till återvinningen. De vart 2 vändor ner till soprummet.
Bäddade sängen. Plockade undan lite grejer som låg framme.
Sedan hade jag lyckats att förtränga att vi hade apt på jobbet idag.
Eftersom jag är ledig hela denna veckan så hade jag totalt glömt att det va möte. :/
Jag överlever säkert ändå hoppas jag.
Nu blir de natten...
Godnatt.
// Per

Inga kommentarer: