söndag 7 mars 2010

Dans...

Har precis fått i mej lite mat efter att ha kommit hem från dansen.
Jag har vart iväg på Holken och dansat till Zlips.
De va hur mycket folk som helst där ikväll.
Trångt som bara den.
Jag fick med mej lillsyrran också.
Hon höll på att få en chock. :))
Hur dansar de fox va hennes kommentar.
De ser ju ut som de har...
Ja precis... ;)
Sen kom hon fram till att om hon skulle dansa me mej så behövde hon en nummerlapp. :)
Men vi hann med ett gäng danser iaf.
Mitt "handikapp" om man kan kalla det handikapp är att jag hinner inte gå av golvet förrens nån rycker i en å vill dansa.
Fast det är väl bara å se positivt i det. :)
Innan dansen så har jag hunnit med att jobba lite också.
Sista passet på ett tag.
Ledig fram tills på fredag nu.
Jag va på våning 4:a och det gick riktigt bra fast det va längesedan ja va där. :)
Nu blir det natten.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: