tisdag 23 mars 2010

100323...

Idag hade någe kompisar tänkt att hälsa på och dricka vin.
Jag som inte dricker sånt skulle väl fått dricka cola. :)
Men det vart inställt för en av de vart sjuka.
Så ikväll fick det bli innebandy.
Med andra ord lite småtrötta ben just nu. :)
Idag så blev det ett besök på stan.
Inte för att jag skulle ha någe men alltid trevligt att kolla läget.
Sedan så åkte vi och fikade på Lundbergs.
Och sen fick de idén att vi skulle prova att spela squash.
Får väl se när det blir att vi ska testa det.
Provade det när jag gick i 9:an och det va inte igår precis.
Här kommer några dansbilder från helgen.

Jag och Kristin foxar men jag blir ju livrädd för kameran som Erika viftar med. :)

Jag och Erika visar hur man dansar bugg. :)
Frågan är vem som dreglat på mej?
Nu blir de natten här.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: