tisdag 9 mars 2010

Tisdag...

va 2:a dagen av min långledig avklarad.
Sovmorgon är alltid trevligt.
Jag tog mej en sväng till Ikea fast jag inte hade något ärende dit. :)
Fick men mej bla en toalettborste.
4:- kostade den...Makalöst billigt ju. :))
Sen som jag skrev i tidigare inlägg idag här så har jag vart ute på en härlig långpromenad i solen.
Nu är de verkligen vårväder.
Så idag har de sprätt i slalomtarmen.
Och nu ikväll så har jag fått för mej att jag ska dra iväg till en backa imöra.
Just nu lutar det åt Ski Sunne.
För då kan jag stanna till i Kil på hemvägen.
Annars nu ikväll har jag spelat innebandy.
Det va några veckor sedan jag va med eftersom min högerfot har bråkat.
Och det märktes på formen att jag vart borta ett tag. :)
Men vi vann iaf 2 matcher av 2.
Nu ska jag packa för skidorna imöra och en övernattning i Kil.
Ha de bäst...
// Per

Inga kommentarer: