söndag 21 mars 2010

Kil- Slottsbron...

Några timmar efter att jag vaknade imorse så packade jag ihop dansväskan och drog till Kil.
Jag tänkte hälsa på mamma och pappa eftersom jag inte sett dem på länge.
När jag öppnade dörren stod lille Johan innanför och hoppade. :)
Han va tydligen väldigt glad att se mej.
Sedan va det dags att leka.
Allt från att jaga han till att leka med bilar.
Men de va inte lätt att få tag på han när jag jagade han eftersom han hade på sej sina racerstrumpor. :)
De va strumpor med formel 1 bilar på.
Sedan vart de käk och syrran bestämde att vi skulle käka pizza.
Det vart kebabpizza för mej men farsan beställde mellan stark sås men det brann i min mun. :))
Klockan 17.30 drog jag till Slottsbron.
Det va dans till Jannez där.
Vart dans alla låtar ikväll också.
Men det är kanske inte så konstigt.
Idag va det väl ca 20 tjejer/kvinnor/damer för mycke.
De va kul att röra på sej vilket fall som helst.
Nu blir det natten här på Standvägen.
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: