torsdag 18 mars 2010

Blää...

Sitter här och är smågrinig...
Har sett på en bedrövlig hockeymatch.
Färjestad förlorade första kvartsfinalen mot Skellefteå.
1-0 i matcher till Skellefteå.
Ska jag va ärlig så tror jag FBK kommer få packa ihop redan nu i kvarten.
*Tröstäter en glassbåt*
Jag vaIca Kvantum efter jobbet. Det nya Ica i stan.
De hade 6-pack glassbåtar för 10:-.
På jobbet så va vi 2 personal från våning 3 som va nere på 2:an idag.
Men vi fixade det galant tycker jag.
Slutade 13.30 så jag har hunnit greja lite innan hockeyn började.
Jag hann ta en dans med dammsugaren. :)
Ska ta och lägga mej snart.
Jag gör dagen och imöra ska jag tillbaka till 3:an.
Men jag vet inte vem jag jobbar med eftersom de håller på och har sej på våning 4:a.
De får bli en överraskning helt enkelt :)
Eftersom jag inte vet va jag ska ha för bild får de väl bli en dansbild från senaste dansen på Holken...

Försöker jag komma undan kameran tro??
Nu ska jag stänga ner datorn för ikväll...
Ha de...
// Per

Inga kommentarer: