tisdag 16 mars 2010

Ledig...

Idag har jag vart ledig från jobbet.
Men de vart lite med jobbet ändå.
Jag la in de sista 5 veckorna i önskeschemat på förmiddagen.
Sedan är det slut med önskeschema. :(
Jag la inte ner så mycke jobb på schemat så får väl se hur de ser ut.
Får bli som de blir.
Jag sa iaf till chefen att jag inte tänker va med i schemagruppen häromdagen.
Så nu är de bara å vänta på hur framtiden på jobbet ser ut.
Nu ikväll så har jag spelat innebandy och idag gick det riktigt bra tycker jag.
Vi vann alla 5 matcherna som vi hann spela.
Men hjälp va ont i framsidorna på lårena jag har. :/
Går väl över nån gång hoppas jag.
Nu blir det natten.
Imöra ska jag jobba på 2an.
Och där va jag inte igår jag jobbade där.
Men de ordnar sej.
Ha de gött och nattinatti på er...
Så här jag ser ut när jag sover... ;)
// Per

Inga kommentarer: