fredag 19 mars 2010

Fredag...

Fredagkväll ligger här ikväll...*sjunger*
Eller hur den där låten nu går?
Kortpass på en fredag är väl aldrig fel.
Klockan 13.30 slutade jag dagens pass.

Detta är min bäste vän på jobbet under dessa tider som vi har där nu...
Nu är det bara ett kvällspass kvar denna veckan och det tänker jag avverka imörakväll.
Sedan är jag lite småledig igen. ;)
Dagens väder i Karlstad är ingen höjdare.
Visst vore de härligt med några - grader och snö på vägarna istället för detta tråkiga slaskväder? ;)
En kommentar om Let´s Dance kanske?
Äntligen åkte Willy ur och det kommer bli en drömfinal nästa vecka. :)
Nu skiter jag i detta för idag.
Godnatt på er nu...
// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nä Per, inge mer snö nu, låt det slaska bäst det vill!! Antar du skämtade? /Anneli/kollega

Anonym sa...

Håller med dig Anneli.
//Hillevi./kollega.=)

Per Noremalm sa...

Anneli: Jag vill ju åka mer skidor ju. :)

Hillevi: mer snö sa jag ju. :)