onsdag 17 mars 2010

2:an...

Jag överlevde mitt jobbpass på våning 2 idag.
Timmarna sprang iväg för det fanns något att göra hela tiden.
Hoppas jag gjorde ett bra jobb.
De kändes bra iaf.
Imöra blir det ännu ett dagpass där efter lite krångel och ändrande av turer.
De va ju tänkt att jag skulle va på 4:an från början.
Men där tror de att de fått *Censurerad text*.
Så jag skulle ta kvällen på 2:an istället.
Och nu ikväll så ringde de från 2:an att de behövde mej på dagen.
Så nu ska jag va på 2:an mellan 7.00-13.30.
Efter jobbet så gick jag hem och plockade lite.
Bäddade rent i sängen och diskade bl.a...

Sen har jag testat att ha en lampa på sängbordet eftersom jag inte hittar nån bra "spot".
Nej...
Ska ta tidig natt och hoppa i sängen nu.
Godnatt...
// Per

3 kommentarer:

Marita Alberthsson sa...

Inte funderat på miljöombyte? Sonen har ett förslag på sin blogg!! ;D

Per Noremalm sa...

Marita: Jag tror jag hoppar de där fantastiska erbjudandet. ;)

Marita sa...

Tar du även "värvning" kan du räkna med ett rejält lönepåslag!;D