tisdag 2 mars 2010

Semla...

Idag så klev jag upp klockan 10. :)
Aldrig fel med lite sovmorgon.
Jag hann iaf få i mej lite frukost innan telefonen ringde och jag fick frågan om jag hade lust att fika.
Fika är väl alltid trevligt så jag tackade ja.

Det vart en semla med vaniljkräm i.
Garanterat utan kalorier. :)
Vädret idag går inte att klaga på iaf.

Sol och blå himmel...
Idag skulle man vart i en skidbacke.
Får se om jag kan hitta till en backe nästa vecka.
Resten av veckan är det bara jobb som gäller för min del.
Den ser ut som följer...
Onsdag: 7.00- 20.00
Torsdag: 16.00- 21.00
Fredag: 15.00- 20.00
Lördag: 7.00- 20.00
Söndag: 7.45- 15.15
En del jobb som sagt va.
Nästa vecka ser lite trevligare ut kan jag säga. ;)
Har även hunnit vart ner på stan och där sprang jag på denna.

Denna fick jag me mej hem...
Har även handlat lite mat idag också.
Nån som tror att det snart är vår?

De dröjer nog innan denna uteservering kan öppna. :)
Nu ska jag slänga mej i duschen och sedan blir de nog natten snart.
Dags att ladda för jobbet.
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: