fredag 12 mars 2010

Extrapass...

Idag har jag gjort ett extrapass på jobbet...
7.45-21.00.
De va ett rätt okej pass för tiden gick riktigt snabbt faktiskt.
Någon som va mindra skoj va att jag fick höra att vi inte ska ha önskeschema så länge till.
Det har pågått en "röstning" om vi vill ha önskeschema eller inte.
Och tydligen så vann nej sidan.
Hon som berättade detta för mej sa även att jag skulle va med i en schemagrupp som ska göra "pappers schema".
Öööö. Ska jag va med och lägga schema som vill ha önskeschema?
Tror inte det va...
De som vill ha det kan väl göra det och se om det blir så mycke bättre?
Jag lär ju inte få så långa ledigheter som jag fått till med önskeschema.
Tex så har jag om 2 veckor ledigt i 8 dagar utan att ta en enda semesterdag. :)
Efter jobbet va jag och lämnade värmeljus som jag köpt till en kompis.
Där vart det provsmakning av dricka.
De har drickmaskin i kylskåpsdörren.
Så jag va tvungen och prova om de vart bra...

Mycke provande vart de.
Det va inte de små glasena heller.
1 ½ liter vart de sammanlagt...
Sen vart det popcorn, glass och godis...
Så nu blir det väl att banta. :))
Tur jag ska dansa på söndag.
Nu blir det natten här.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: