söndag 14 mars 2010

Kaloribränning...

Idag har jag försökt jobba bort kalorier. :)
Jag började dagen med innebandy.
Vi spelade ca 1.5 timme så några kalorier fattigare borta jag väl bli?
Vårt lag vann 3 av 5 matcher tror jag de blev till slut.
Gick väl ganska bra för mej målmässigt.
Sen va det hem och ladda några timmar för dans i Kristinehamn.
Blender stod på scen...
Och jag fick inte vila något idag heller. :)
Fullt ös hela tiden.
Det som är lite tråkigt är att jag inte hinner med att dansa med alla jag vill dansa med.
Så just nu är jag sååå trött i kroppen.
Men det går väl över. :)
Ska hoppa i säng och sova några timmar nu.
Blir jobb imöra igen och klockan 7.00 ska jag "checka" in.
Godnatt på er så hörs vi imöra...
// Per

2 kommentarer:

Jenny sa...

Ja nästa gång kanske jag får en dans??:-P

Per Noremalm sa...

Jenny: Ja de ska vi väl försöka fixa. Vi kom ju i "baktakt" me danserna ju. :/