torsdag 4 mars 2010

Fullt ös...

1:a halvan av dagen har verkligen vart lugnet före stormen.
Men när jag väl kom till jobbet så drog stormen igång direkt.
Innan jag stack iväg till jobbet grejade jag lite med lite musik i datorn.
Jag har vart iväg till Biltema och skaffade ett gäng inspelningspara CD skivor.

Märket är TDK och inte Biltemas egna inte. :)
Nån ordning får de allt va.
Och det va 50 st och inte 25 som på bilden.
Och på jobbet va det som sagt va full storm.
Fullt ös på de gamla. :)
Och när vi skulle fixa middagen så krånglade spisen.
Säkringen gick bla.
Efter jobbet hann jag kolla lite på Sveriges värsta bilförare eller va det heter...
Hur i hela världen kan de fått körkort??
Imöra blir det ännu ett kvällspass.
15.00- 20.00 jobbar jag sedan är det bara 2 dagar kvar av jobbveckan.
Ska tvätta lite på fm imöra.
Hade tänkt och gjort det idag men latmasken sa till mej att göra det imöra istället. :)
Om man skulle ta natten nu tro?
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: