söndag 28 februari 2010

Skidproffs...

-1.5 och ingen nederbörd...
Kollade med arbetskompisen Anna om vi skulle dra iväg till Kilene på Hammarö.
Eller om de tillhör Skoghall. :)
2 timmar senare såg de ut så här under mina fötter...

Redo för spåret...

Marcus Hellner?
Nej det är ju bara jag Per Noremalm. :))
Formen va lite ringrostig kan jag säga.
Vi hann med 5 km sedan så satte skavsår stopp för Anna så nu får väl hennes gubbe ta hand om henne.
Risken finns nog att jag åker på träningsvärk i armarna. :/
Efter lite mat och vila bar det av till Ikea.
Va längesedan jag va där.
Ljusförrådet behövdes fyllas på. :)
De vart 1 paket värmeljus.
Sedan råkade det bli 3 påsar Ahlgrens bilar också.
25:- för 3 påsar...
Är de lagligt me så bra pris?
Nu ikväll så har jag "åkt" mer skidor.
Sittandes i soffan denna gång.
5 milen för herrarna i OS.
Det vart ett brons till för Sverige. :)

Johan Olsson...
Ikväll är ju sista dagen för detta OS:et.
Det vart 11 medaljer till Sverige under detta OS.
Inte så illa pinkat va?
Nu blir det hockeyfinalen utan Sverige men man kan inte få allt.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Anna Hilmer sa...

Nu har ja Bamse plåster på mig Per! Å jag är redo för milen... Anna H

Per Noremalm sa...

Anna: Vi får klämma den till veckan. Mindre med jobb då. :)