torsdag 25 mars 2010

Torsdag...

va det torsdag då.
Min långledighet börjar dra sej mot sitt slut.
Har iof 3 dagar kvar.
2 av dem kommer gå i dansen tecken.
Lördag blir de Örebro och dans till Scotts.
På söndag blir det Holken här i Karlstad och där är det Svänzons som spelar.
Idag har de vart ganska soft.
Va upp till jobbet en sväng på förmiddan.
Mitt anställningsavtal va fel så de får de skriva om. :)
1000:- mindre i lön va de bl.a.
De vill jag inte bjuda på.
Och på tal om jobbet så lär jag väl flytta dit så småningom.
När pappersschemat kommer igång så har vi fått erbjudande att öka våra %.
Så jag kommer förmodligen göra så jag hamnar på 100%.
Med andra ord kommer jag bo på jobbet. :)
Hur ska jag hinna dansa då?
Jag har även bestämt mej vilken TV jag vill ha när min tjockis pajar.
Och bara för det har den funkat kanonbra idag. :)
Jag har även någorlunda koll på vilka kanaler jag kommer välja när jag byter den analoga boxen till en digital.
Nu får det bli sängen här.
Godnatt på er...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så lustigt...jag tycker det känns som om du bodde på jobbet redan när man läser din blogg.

Per Noremalm sa...

Anonym: Är där en hel del men bor där inte än iaf...