lördag 6 mars 2010

100306...

va lördan avklarad.
Ett 11 timmars pass på jobbet och lite andra chansen på tv är väl det jag haft för mej idag.
Passet på jobbet gick faktiskt riktigt snabbt måste jag säga.
va kvällen igår segare.
När det är något hela tiden så går tiden mycke snabbare och det är ju inte fel när man ska va där i 11 timmar.
Gjorde en repris på förra "helgpysslet".
Fyllde på blöjor och handskar på de boendes rum asså. ;)
Vid 20 gick jag hem och kollade på andra chansen på melodifestivalen.
Vidare till final gick de med snyggast ben. :))
Jessica och Pernilla...
Tack gode gud att inte Orsa spelmän gick vidare. :)
Imöra ska jag jobba mellan 7.45- 15.15 på våning 4a.
Ska bli intressant och se hur det går att jobba där.
Va inte igår jag va där. Vet knappt va de heter. :))
Efter jobbet sen blir det hem och ladda.
För ev. hamnar jag på dans imöra.
Zlips spelar på Holken...
Och syrran ska med om hon orkar för ryggen.
Då ska vi visa hur det går till när man buggar. ;)
Nu blir det tandborsten och sedan sängen.
Ha de gött och nattinatti...
// Per

Inga kommentarer: