söndag 1 november 2009

½ meter...

Ja då va helgen slut då...
Och mitt 7:e arbetspass denna veckan.
Det har vart en låång och seg dag fast det vart fullt upp hela tiden med någe.
Bl.a fixade jag den sista blodsockerserien och klippte 60 naglar. :)
Klockan 21 fick jag gå hem.
Men gick och hämtade bilen och åkte till Skoghall.
Jag hämtade Pontus som ska bo hos mej några dagar.
Eftersom syrran, mamma och pappa är i Uppsala så får han bo hos mej några dagar.
När jag åkte från Skoghall så höll jag på att klippa ett rådjur.
Den va ½ meter framför bilen så det va nära kan jag säga. :/
Hade den haft en fästing i pannan så hade jag nog sett den.
Så nära va de kändes det som.
Reflexväst på rådjur och älgar vore inte fel. :)
Men det gick bra denna gången.
Några andra som det inte gick bra för i helgen va Jönköpings kör i Körslaget.
De åkte ur.
En intressepil är att jag jobbat med en som va med i den kören.
Godantt...
Zzzz....
// Per

Inga kommentarer: