söndag 8 november 2009

Dans...

Började dagen med frukost.
Sedan va det dags att byta däck på bilen.

Redo för vintern...
Nu är de okej om det kommer ½ meter med snö. :)
De ska på navkapslarna också.
Efter vi käkat middag så testade jag mammas spikmatta.

Oj va vass den va...
Så här såg ryggen ut efter en liten stund.
Men de va rätt skönt när värmen kom.
Det va som att trycka på en knapp så vart ryggen varm.
Vid 16 tiden så åkte jag hem till Karlstad igen.
Innan dansen kollade jag lite på hockey.
Sverige mot Finland.
Och Sverige vart totalt överkörda.
Målvakten Liv gjorde precis som han ska göra i elitserien.
Läcka som ett såll.
Sverige förlorade med 7-0.
Sedan va det som sagt va dans till...
Dansade till dem i Västervik om jag inte misstar mej.
De är rätt okej men de kör lite väl snabba "foxar".
De gick väl ganska bra men lite ringrostig är jag nog. :)
Men det vart inte många låtar jag fick sitta så efter ett tag va tröjan "varm".
Så det va behövligt med en dusch nu när jag kom hem.
Nu ska min trötta kropp få vila.
Godnatt...
// Per

3 kommentarer:

kicki sa...

Hade du en trevlig danskväll...ja efter en så kväll behövs verkligen en dusch..ha det gott och stor kram

Jenny sa...

Jätterolig kväll var det..:)
Tack för många bra och roliga ;)danser...
/Jenny

Per Noremalm sa...

Kicki: Ja det var trevligt. Och den gamla buggen funkade bra. :)

Jenny: Tack själv...