söndag 29 november 2009

1:a Advent...


Idag är det 1:a Advent...
Nu närmar det sej verkligen julen men stormsteg.
Jag började min dag med lite ideellt arbeta.
Hängde med sköterskan på jobbet till Ikea och Rusta och inhandlade lite julgrejer till våningarna.
Jag är ju Ikeakungen tydligen. :)
Efter det så åkte jag och handlade lite mat.
Sedan tog jag mej en sväng ner på stan och kollade in skyltsöndan.
Synd bara att det inte va nån snö.
De hade vart himla mysigt.
18.00 va det dags för dans igen.
Denna gången dans till Jannez.
Va himla skoj även denna gången.
Detta va 3:e dansen jag är på under 1 månads tid. :)
Och just nu är jag helt slut.
Jag fick vila en ½ låt på hela kvällen.
Nästa dans?
Kan va så att det blir på onsdag.
Men då måste jag ställa in lite grejer.
Nu blir det sängen. Klockan ringer alldeles för tidigt.
7.00 kommer jag va trött så nu stänger jag av datorn.
Godnatt...
// Per

5 kommentarer:

S.Å. sa...

Du vilade en hel halv låt? Jag som trodde att du var där att dansa... :-)

kicki sa...

Klart du kommer på onsdag, då kanske vi ses...kramen

Jenny sa...

Vila och vila..det är väl överskattat..;) det får vi göra en annan del av livet..eller hur??
Men kul var det i alla fall..tack för alla roliga, mysiga danser..
Kramen

Jenny sa...

hahaha..ja det är ju så..ingen ro ingen vila ens när man är 90..;)

Per Noremalm sa...

S.Å: Ja lite lat kanske jag va. Men har en dans redan bokad nu på onsdag. :)

Kicki: Jag har fixat ledigt så jag kommer som det ser ut just nu. :)

Jenny: Ja vila när man kommer på hemmet är uteslutet. Då ska man upp tidigt som bara den . ;)

Jenny igen: Ja 90 åringarna på jobbet har fullt upp de. :)