torsdag 12 november 2009

Dr Noremalm...


6.45 ringde telefonen.
Syrran och Johan som ville att jag öppnade ytterdörren.
Hej. Nu är jag här sa Johan och skrattade när jag öppnade dörren.
Då va det slut på friden.
Han hade med sej sin doktorsväska.
Så jag undersöktes ordentligt.
Fick medicin och en massa sprutor.
Han lyssnade på hjärtat också.
Jag va frisk sa han.
Efter frukosten så körde vi Karin till sjukhuset.
Hon skulle ta "grissprutan" och prata med sin chef.
Då passade jag och Johan på att besöka mitt jobb.
Blir han inte doktor när han blir stor så blir han nya Robert Wells. :)
Han lirade piano som en "gud" för tanterna...
När vi hämtat upp syrran så fick det bli ett besök på Mc Donalds.
Sedan skulle syrran till KMTI och sjukgymnasten. Då kom Jocke och plockade upp Johan och voffen Pontus.
Innan jag åkte hemöver så svängde jag in på Willys och handlade lite.
15.00 va det dags för jobb med Caroline.
Jag har inget att rapportera om jobbet. :)
20.00 gick jag hem och kollade på resten av matchen mellan Färjestad och Modo.
Färjestad vann och gick upp i serieledning.
Gick förbi HV som tappade poäng idag.
I helgen blir det som sagt va innebandy i Forshaga.
Jag va tvungen att byta blad på favoritklubban.
Det hade tydligen gått sönder i tisdags.
Bäst att ta med några extraklubbor också tror jag.
Vet inte hur hårt spel det blir mot brandmännen. :)
Så har du inget att göra på lördag kom till sporthallen i Forshaga.
Men det blir ingen sovmorgon precis.
Här kommer spelschemat för oss.
08,30 RK Molkom- The Guardian Angels
10,00 The Guardian Angels- RK Säffle
13,00 RK Vålberg- The Guardian Angels
15,30 RK Forshaga- The Guardian Angels
The Guardian Angels är tydligen mitt lag. :)
Ska bli skoj iaf och grymt spännande.
Nu blir det natten. Jobb mellan 7.45-15.15 imöra.
Sedan blir det till att ladda.
Natti.
// Per

3 kommentarer:

Jenny sa...

Gott att höra att du är laddad..:) Det är jag med till 100%..;)

kicki sa...

Vi åker på danstävling ute på hammarö...nu skall Rocksulan sopa mattan med de andra...ha en fin helg och se upp för RK Molkom...de är skitbra....
kramen

Per Noremalm sa...

Jenny: Ja nu ska vi visa de där vältränade brandmännen vart skåpet ska stå. :)) *Hur de nu ska gå till*

Kicki: Usch... Har du sett RK Molkom? :)