lördag 21 november 2009

Lördag...

Vips så va lördan snart slut då.
Kan de bero på att jag vart på jobbet mellan 7.45-20.00?
Timmarna har gått riktigt snabbt idag.
På förmiddagen va det himla drag i huset.
Prästen va där och sjöng på bottenvåningen och 3 killar från medborgarskolan gick runt på våningarna och sjöng sina låtar.
Samtidigt... :)
Resten av dagen har bara gått av bara farten.
Nu är det bara söndan kvar.
Har ett dagpass då. Jag får gå hem klockan 15.15.
Idag kom solen tillbaka till Karlstad...
Så här fick jag njuta av det fina vädret.
Instängd på Sveagatan... :)
Efter jobbet gick jag hem och slog på TV:n.
Robinson eller Dansbandskampen?
Det fick bli dansbandskampen. :)
Kan ju va bra och kolla på dans eftersom jag ska ev dansa imöra. :)
Dagens vinnare blev Titanix.
2:a kom Torgny Melins från Säffle.
Jag dansade faktiskt till Titanix i sommras när jag va i Västervik och dansade där under några dagar.
Fick detta i ett mms från syrran imorse...
Johan...
Så här såg han ut imorse.
Uppe med tuppen och kollar på TV.
Nu blir det natten här...
Dagens tankar går till en arbetskompis.
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket för omtanken. Kram

Per Noremalm sa...

Anonym: Vet hur jobbigt sånt där är. Ta hand om er...