måndag 23 november 2009

Ledig...

Idag har jag vart helledig från jobbet.
Va lite småtrött imorse när jag vaknade kan jag säga.
Jobba helgen plus att jag va på dans sätter sina spår tydligen. :)
Igår efter jobbet så åkte jag ju till Kristinehamn och dansade till Casanovas.
Det är 2:a gången på 3 veckor som jag dansar till dem. :)
De va riktigt skoj igår.
Men shit va varmt de va och golvet var inte att leka med. Lite småhalt va det.
Jag träffade på en danspappa som jag "sprang" på i Sandhem i sommras några gånger.
Nu va det han som va vilse. :)
Inte jag som han sa när jag va där nere...
Nästa dans som är inplanerad blir nu till söndan.
Jannez kommer till Holken.
Med andra ord blir det 3 danser på 1 månad. :)
Så här ser min vecka ut...
Måndag: Ledig.
Tisdag: Jobb 14.00- 21.00.
Onsdag: Jobb 15.00- 20.00
Torsdag: Jobb 7.00- 13.30.
Fredag: Jobb 16.00- 20.00. Personalfest på Café Artist 20.30.
Lördag: Jobb 7.00- 20.00
Söndag: Dans 18.00- 22.00 till Jannez.
Ikväll blir det slappa i soffan och kolla in hockeyn.
FBK möter Brynäs.
Jag tippar ju på tippahockey. se som jag skrivit några gånger.
Jag va inne och kollade topplistan och där va jag med. :)
http://fbk.tippahockey.se/topplistor
Ligger ju ganska bra till just nu iaf.
Iaf just nu. :)
Sedan har jag suttit och kollat på youtube och där hittade mej själv. :)
http://www.youtube.com/watch?v=PfInppxv7mQ&feature=related
Jag och syrran dansar i andra dansen.
SM 1999 i Växjö.
Jag har turkos skjorta och svara byxor.
Syrran är helturkos.
Vi startar längst bort till höger.

Ja så kan det gå när man sitter och kollar på YouTube.
Ha de gött nu...
// Per

5 kommentarer:

Mia sa...

Va??? börjar festsen 20.30??

S.Å. sa...

Åh, vad häftigt med youtube-videon. Vilken kondis det krävs att dansa så där :-) Jag tror jag har ganska långt dit...

kicki sa...

Roligt att se videoklippet Per...ja dansen har verkligen gått framåt, och kläderna också....ha en mysig söndag med Jannes på Holken. kram

Jenny sa...

på söndag kör vi ;) det blir kul det..:))
Kram

Per Noremalm sa...

Mia: Jag tror de iaf. Måste kolla en gång till tror ja. :)

S.Å: De krävs väl lite kondis. Men då tränade vi 3-4 gånger i veckan. :)

Kicki: Ja det va skoj att hitta sej själv på YouTube. De är lite skillnad på dans och kläder ja. :))

Jenny: Ja på söndag är det das för dans igen... :) Kram