fredag 6 november 2009

Äntligen...

Då har jag avverkat ett 11 timmars pass då.
Nu börjar jag bli trött känner jag.
Ska bli gött med 2 dagars ledigt nu.
Men imöra så blir det till att få på vinterdäcken. :(
Tråkigt men det är väl nödvändigt.
Man vet ju inte när snön kommer.
Efter jobbet nu så har jag bara slappat i soffan.
Kollat på Idol och gottat mej.
Det är inte bara ljus som jag köper på Ikea kan jag säga...

Ako kola påse för 5:-/st...
De är farligt goda. :)
Har man tagit en så går det ju inte sluta.
Nu är kolorna slut så kanske lika bra å lägga sej?
Ni får ha de så gôtt...
// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha...Det där kunde lika gärna varit hemma hos mig :D Dom är grymt goda, jag håller med dig:D

Ha en fortsatt trevlig dag!

S

Anonym sa...

Mmm verkligen, alldeles för små :)

S

Per Noremalm sa...

S: Tyvärr är påsarna för små. Borde finnas BIG pack tycker jag. :)

S igen: Tur inte själva kolorna är större iaf. :))