måndag 2 november 2009

091102...

Jag ska börja med att berätta vad som händer på Akademiska.

Såå. De va de...
Nej. Riktigt så illa är det väl inte men nära på.
Syrran är lite lätt sur på att det inte händer något.
Men idag så har hon äntligen fått vart på en ny MR.
Magnetröntgen med kontrast denna gången.
Huvud, nacke, bröst och rygg.
Det är tal på ett nytt ryggmärgsprov men inget har hänt än.
Sedan ska de göra ett neurofysiologisk test va det nu innebär.
Så hon blir nog kvar ett tag till.
Blir dyrt för landstinget i Värmland detta.
På fm så tog jag och Pontus en långpromenad i höstvädret.
Regn och blåst. :/
Har vart sånt väder hela dagen så det har torkats blöt hund några gånger idag.
Idag har jag vart ledig från jobb på våningen men va tvungen att gå dit för personalmöte.
Och som de brukar va så slogs vi nästan för att få skriva protokollet. :)
Jag vann... Eller drog nitlotten eftersom ingen ville.
Gjorde ju det förr förra gången så det va inte min tur men men.
Vad vi kom fram till??
De är hemligt de. ;)
Så här såg Pontus ut igår när jag hämtade han...
Han är bra go han.
Men väldigt besvärlig med maten.
Han saknar nog sin matte.

Är det slut på skäggstubbsPer nu tro?
Detta är rakapparaten jag köpte häromdagen.
Så nu är rakning ett sant nöje. :)
Å du!!
Kryssa gärna i va du är för kön på högerkanten.
Lite skoj å se hur det är fördelat. :)
Nu blir det sängen.
Nattinatti....
// Per

Inga kommentarer: