lördag 7 november 2009

Latmasken...

Vaknade 9.30 imorse.
Men klev inte upp förens vid 10.
Kände mej halvdöd typ.
Men fick lite gjort innan jag åkte till Kil iaf.
Köra en tvätt, diska, plocka lite och fixa med en film till en arbetskompis.
En inspelning från postkods lotteriet då hon vann 200 000:-.
Det va tänkt att jag skulle byta däck på bilen idag.
Men jag tar det imöra istället.
Latmasken tog mej. :)
Det vart en film istället...

Vi hade i alla fall tur med vädret igen...
Hmm. Va ska jag säga om den?
Det va väl ingen höjdare precis.
1:an är bättre.
Men det brukar ju bli så med uppföljare.
Imöra verkar det som de blir dans för min del.
Det kan ju bli en spännande upplevelse. :)
Jag dansar "stenåldersbuggen" och en av de jag ska gå med dansar den senaste.
Det kanske va att ta i att jag dansar stenåldersbugg men. :)
Jag fixade att dansa med en i Västervik som kör den där nya tävlingsbuggen som jag skulle vilja kalla den.
Så det ordnar sej säkert. I värsta fall får jag väl lyssna på musiken. :))
Det är iaf Casanovas som spelar.
Så är de någon som vill ta en sväng med mej så kom till Holken imöra.
Nu blir de sängen här...
Zzz...
// Per

3 kommentarer:

Unknown sa...

stackars Karin, Det måste vara jättejobbigt att inte få besked om vad hon lider av. Är det inte utbränd hon är det visar ju ofta inget på prover och tester?
Det är bättre att köra på allround däck då slipper man hålla på att byta hela tiden. Att vara pensionär är bra, men det blir väl mindre kul nu när pensionen kommer den 19;onde. Kul att du går ut och dansar ,det är du ju bra på. Vi hörs! Margareta

Anonym sa...

Kul med dans :) Hoppas du får det skoj!

S

Per Noremalm sa...

Margareta: Ja hon mår inge vidare just nu. Idag har hon väldigt ont i huvudet tydligen men lille Johan ger henne sprutor så hon ska bli frisk. :)

S: Du får komma dit och ta en sväng eller två. :)