onsdag 11 november 2009

Lekmorbror Per...

Idag har jag vart lekmorbror Per. :)
När jag vaknade så åkte jag till Kil och hämtade upp mamma.
Sedan åkte vi till Forshaga.
När vi åkte förbi Johans dagis så såg vi att han va ute och lekte.
Han såg tydligen oss också.
Min Per ropade han tydligen och vinkade på oss.
När vi hämatat han så hjälpte mamma syrran med lite plock.
Jag och Johan lekte för fullt.
Sedan skulle syrran fixa present till grannkillen som fyllde 1 år idag.
Vi hamnade på Barenens hus.
Mamma och syrran letade presenter.
Jag och Johan gick runt och kollade läget. :)
Ska erkänna att jag spanade in lite julklappar till han.
Detta med julklappar är ingen lek.
Leksaker har han ju i massor redan. :)
När vi kom tillbaka till Forshaga så käkade vi innan jag körde hem mamma.
Och nu har jag sett Oskyldigt dömd på 4an.
Blir sängen nu.
Ska hjälpa syrran med att passa Johan när hon ska till sjukhuset.
Och en sak kan jag säga...
Johan är inte lätt att få på bild...
Tänk om han kunde sitta still några sekunder iaf. :)
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: