onsdag 25 november 2009

Tråkväder...


Nu är det verkligen tråkigt höstväder.
Regn och åter regn.
Innan jobbet idag så hände det inte mycket.
Lite småplock och satt och kollade nätet...
Jag hade egentligen några saker jag skulle fixa.
Men då skulle jag va tvungen att gå ut och det...ville jag inte. :)
Måste till apoteket bl.a.
Sen måste jag väl fixa julkort.
Posten vill tydligen att jag ska skicka julkort. :)
Igår kom deras julkortskuvert.
Jodå. Jag ska nog få iväg några julhälsningar.
Nån som vill ha ett kort?
En snabbrapport om jobbet kanske?
Där va allt frid och fröjd.
Förutom precis när jag klev in på våningen då 2 tanter in va bästa vänner. :)
Nu ikväll har jag kollat Oskyldigt dömd och idag va de spännande...
Men de löste fallet även idag.
Nu blir det natten här.
Imöra är de jobb mellan 7-13.30.
Sedan måste jag väl fixa de där ärendena.
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: