tisdag 10 november 2009

Innebandyproffs?

Sitter här och käkar Ako kola.
Kanske inte så bra efter innebandyträningen men gôtt är de.
Har faktiskt käkat lite mat också.
Innebandyn gick väl sisådär till att börja med.
Sega ben och lite ont i ryggen.
Fast det är inte samma onda som jag hade för nån vecka sedan.
Men efter ett tag så kom målena.
De kanske är bra om jag är i form.
För idag så fick jag frågan om jag ville va med och spela en innebandy cup i Forshaga till lördan.
Och ikväll så fick jag klartecken...Tror jag.
Jag får va med.
Jag kommer spela för SOS Alarm eller va de nu heter.
Ring 112 så svar de iaf.
Det kommer va allt från brandmän, ambulansfolk till poliser med tydligen.
Och de kommer spelas på stor plan med målvakt.
Kan säga att det har jag aldrig gjort. :)
Men det ska bli skoj.
Kommer tydligen att spela mot Caroline på jobbets gubbe.
Han är med i brandkåren i Forshaga.
Jag får kolla på torsdag hur hans form är.
Jobbar med Caroline då.
Jobbade med henne idag oxå.
Och det finns väl inte så myccket att säga om jobbet.
Det är verkligen det vanliga där. Händer inte så mycke utöver det vanliga.
Men det är kanske bra dä...
Och från det ena till det andra.
Jag vill gå på bio. :)
Någon som vill med??
Vill se Flickan som lekte med elden och Bröllopsfotografen.
Hör av er. :)
Och så här roligt kan man ha på http://photofunia.com/

Nattinatti...
// Per

2 kommentarer:

Jenny sa...

haha..du är rolig..eller vad de nu heter..:)
Det kommer bli skitskoj på lördag...:=)
Ha det gott så länge..vi hörs innan dess, jag ringer!!
Kram kram

Per Noremalm sa...

Jenny: Kom inte ihåg om ni heter Alarm i "efternamn". :) Ringer så sällan till er. :)