lördag 28 november 2009

Då har jag jobbat klart och hjälp va seg jag är.
Igår va vi ju ute och käkade med jobbet.
Det va jättegod mat.
Fläskfilé, entrecote, potatisgratäng, ungsrostade potatis, sallad och massa godis va lite av det jag stoppade i mej.
När vi satt där och käkade så kom vi in på Sälen.
Då säger en kollega att hon och hennes syskon har en stuga vid Högfjällshotellet.
Och de säger hon nu!!
Så vi började planera att vi ska dra till Sälen. :)
Hon skulle kolla när den va ledig och om.
Sen har jag fått ett till erbjudande att hänga med till Sälen i vinter. :)
Jag älskar ju skidor så inte mej emot...
Efter att vi käkat oss mätta och belåtna så gick vi vidare till ett ställe som hade premiär igår.
Tempel heter det. Fd Arena.
Ja... Vad ska man säga?
De va väl ingen höjdare.
Kanske beror på att det va kopiöst mycke folk.
Imorse ringde klockan 06.15 och då va jag inte pigg kan jag säga.
Men jag överlevde denna dagen också på jobbet.
Sköterskan Mia hade med sej chokladbollar till personalen idag.
Himla goda va de...
Iaf de vi hann att smaka på innan vi fick kasta dem :(
Lådan fick oväntat besök.
Men tack Mia för de vi hann att äta.
De var jättegoda.
Jag trodde aldrig denna dagen skulle ta slut.
Men klockan vart 20 till slut. :)
Jag har slappat vid tv:n nu ikväll men nu blir det natten.
Nattinatti
// Per

Inga kommentarer: