torsdag 26 november 2009

Kil...

Nu sitter jag i köket i Kil hos mamma och pappa.

Där bjöds det på tomtar...
Kom hit ikväll efter att jag flackat runt lite. :)
Efter jobbet så satte jag upp granris(plast) och ljusslingan på ballkongräcket.
Och ljusslingehjärtat.
Efter det så hamnade jag på Ikea och hjälpte till med köp av garderobinredning...igen.
Sedan drog jag ut till Hammarö och hjälpte några bekanta.
Efter det åkte jag hit till Kil och där sitter jag nu.
Imöra blir det till att jobba mellan 16-20.
Skulle jobbat till 21 men vi ska ju ut och käka med jobbet.
Men 4 timmar är väl lagom?
Jag vill ju inte förta mej. ;)
På lördag blir det ett längre pass iaf.
11 timmar. Det är ett extrapass jag tagit. :)
Nej. Nu får de bli natten.
Har voffen Pontus som sällskap inatt...
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: