lördag 14 november 2009

Slagen hjälte...

Slagen kanske men ingen hjälte. :)
Har vart i Forshaga på innebandycup.
Klockan ringde 06.00.
Slängde mej i duschen.
Fick i mej mat.(Pasta) :)
Klockan 7.00 hämtade jag upp Jenny som "värvat" mej.
Sedan hämtade vi upp Henrik och efter det Boboo.
Jag är sliten kan jag säga...
Även om matcherna bara är 20 minuter.
Jag har aldrig spelat på stor plan och med stora mål.
Hur det gick?
Det vart tyvärr 4 förluster men gänget jag spelade med har aldrig spelat ihop förr.
Tydligen fanns det folk som aldrig haft en innebandyklubba i händerna.
Men vi gjorde så gott vi kunde.
Vältränade brandmän bör ju ha lite mer kondis än detta glada gäng jag va med.
Här är resultatena...
RK Molkom- The Guardian Angels 5-1
The Guardian Angels- RK Säffle 2-6
RK Vålberg- The Guardian Angels 3-0
RK Forshaga- The Guardian Angels 4-1
Jag gjorde iaf 2 av lagets 4 mål som vi gjorde idag. :)
50% låter ju himla mycket. :))
En liten tröst kanske.
Får se om jag kan få ett lagkort så småningom.
Så ni får se de glada gänget. :)
"Några" som är så glada är mina lungor.
De låter som jag vart storrökare hela livet. :/
En lite småsliten Per...
Undrar om jag kommer upp imöra.
Risk att jag är stel som en pinne. :)
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: