torsdag 5 november 2009

Beroende?

Idag har det vart heldag på jobbet.
Fast jag hade långrast mitt på dagen.
1:a "halvlek" va mellan 7.00-13.30.
2:a mellan 16.00-21.00.
Finns inte så mycke att säga om timmarna på jobbet.
De tog slut till slut efter mycke om och men.
Jag gör en långdag imöra också.
När jag hade rast så åkte jag till...

Ikea... :)
Man kan ju nästan tro att jag gillar Ikea.
Jag hittade detta bl.a...

En nyhet som luktar passion...
Luktade kanongôtt...

Sedan köpte jag 4 st av dessa.
15 cm höga som ska användas i adventsljusstaken som jag ska styla ihop. :)
Köpte 4 till syrran oxå.
Det är nog bara att inse...
Jag är nog ljusberoende. :)
Va in i city sedan och fixade ett ljusfat.
Men det fanns bara en tyvärr så får kolla hur jag ska göra med syrrans "bygge".
När jag kom tillbaka för 2:a halvlek så tyckte Doris att vi skulle ha mat i oss.
Jag som gjort heldag och hon som ska jobba kvällen och natten.

Romantiskt värre... :)))
Jag käkade kycklingsalladen.
Nu blir det natten här.
Larmet går klockan 7.00.
Godnatt...
// Per

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju jättemysigt med mycket ljus tända, speciellt nu under vinterhalvåret :)

S

Anonym sa...

Ja verkligen :) Dom där nya som du köpte som ska lukta "passion" måste jag köpa :) Blir nog en tur till varuhuset senare idag :)

S

Anonym sa...

Köpte ljusen idag förresten :) Luktar ljuvligt, tack för tipset! :)

S

Per Noremalm sa...

S: Ja det är mysigt med levande ljus. Tur att Ikea har kommit till Karlstad.:)

S igen: 49:- kostar de och luktar himla gott. :)

S åter igen: Ja visst luktade de gott. Va så lite så. :)