måndag 9 november 2009

Sôppa...

Idag slappade jag innan jobbet.
Började vid 15 och innan jag gick till jobbet va det inte många knop här.
Laddade med mat och att softa i soffan.
15.00 va jag på jobbet för att byta av dagpersonalen.
Vart går gränsen för matlagning?
Det är sagt att vi inte ska/får laga mat i köket på jobbet.
Bara värma upp.
Men att fixa till grönsakssoppa är tydligen okej.
Så här kom kvällsmaten.
Fast de räknas väl som att värma upp kanske?
Känns som vi lika gärna kan göra maten själv och inte beställa detta.
Och så tror de att jag skulle smaka på soppan.
De känner inte mej... :)
Annars tror jag vi hade läget under kontroll på tanterna.
Får bli sängen här nu.
Klockan ringer 6.15. Ska va på jobbet vid 7.
Men de är ju kortdag så det är inge synd om mej.
Godnatt på er alla där ute...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det porträtt av dej var jätte fint .....

Per Noremalm sa...

Anonym: Tack...