tisdag 3 november 2009

Inneboende...


Då har jag och min inneboende voff vart ute på nattpromenaden.
Imorgon åker han hem till Forshaga.
Men jag lämnar han i Kil så får mamma och pappa leverera han.
Syrran kommer hem imöra är det tänkt.
Idag har de plågat henne rejält.
De gjorde den där LP:n.
Ryggmärgsprovet asså. Tror de säger så iaf.
Sköterskan som va med under undersökningen frågade om hon ville ha mer smärtstillande för det skulle han behöva sa han om han vart utsatt för de där.
Vad de kommit fram till?
De vet inte riktigt men som jag fattade det så sa de någe om att detta kan va början till MS. :(
Vi får väl se vad som händer.
Denna resa syrran gjort har kostat landstinget i Värmland i runda slängar ca 45 000:- - 50 000:-.

Imorse såg det ut så här på Strandvägen när jag och Pontus va ute och gick.
Jag och en kompis drog iväg en sväng till Edsvalla idag.
Edsvalla tänker väl ni som läser detta och inte bor i Värmland.
Edsvalla är ett litet ställe som gud glömde. :)
Men de har lyckats placera ett ÖB där iaf.
Jag fick med mej tvättmedel, jucie och rosa rattar från Ahlgrens bilar.
Det har även öppnat ett litet outlet där också.
De hade billiga kallingar där men jag hoppade över det denna gången.
Fanns annat också iof men de fick va.
Ikväll så har jag spelat innebandy och kroppen höll bra men shit va segt de gick.
Hade ingen ork alls.
Nu blir det natten här.
Natti...
// Per

5 kommentarer:

Sara Hansson sa...

Det kan landstinget gott betala.. hon måste ju få nåt svar på vad det kan vara!

Marita Alberthsson sa...

När jag var "ung" var ÖB nästan som lilla Ullared, åh vad man fyndade =) Nu ä ja där ca:2ggr/år. Min korg brukar innehålla= småburkar m. ärtor-och morötter, nån krydda, Aftonbladet+bilaga samt en plastkasse att bära allt i kanske oxå nån förp. med gördåliga plastpåsar... Men man tar det som en utflykt.

Anonym sa...

Det är ju otroligt att dom inte hittar vad som är felet på Karin:( Hoppas hon mår bättre iaf!

S

Anonym sa...

Per: Jag köper Euroshoopers på ICA. mkt billigare å bättre!!! Har , tro det eller ej, ALDRIG varit i Ullared, vi tog en vända när vi hade varit på SM i Varberg men det var en sönd å då var det stängt. Min göbbe har en syster i Trollhättan så de rukar passa på att åka dit när han ä där. Men jag, jag hatar allt allt i shoppingväg. JAG brukar sitta på en stol å vänta under tiden göbben handlar oavsett vikken affär vi än är i!!! =/

Per Noremalm sa...

Sara: Hon är påväg hem nu och tyvärr så vet de inte till 100% va det är. :(

Marita: När jag är där så blir det mest tvättmedel. Så även denna gången. Gillar Ullared MYCKE bättre. :)

S: Nej det är trist men de funderar på om det är början på MS eller vad syrran sa. :(

Anonym: Euroshoopers tvättmedel? Testa Ullared vet ja. En upplevelse. :))