tisdag 24 november 2009

091124...


Idag är det 1 månad kvar tills tomten kommer till alla som varit snälla. :)
Tiden bara rusar iväg ju...
När är det lovligt att plocka fram ljusstakar, julstjärnor och tomtarna tro? :)
Vill plocka fram det snart.
Det är så mysigt när allt är framme.
Bara snön som fattas sen. Men den dröjer nog ett bra tag till.
Klockan 14.00 va jag på jobbet.
Hade ett 2 timmars möte.
Jag är ju brandskyddsombud på jobbet.
Så det va ett "brandmöte".
Och 16 drog jag igång kvällspasset på våningen.
Vi va 3 personal ikväll så jag förberedde lite inför imöra.
Nej... jag gav dem inte frukosten redan ikväll. ;)
Jag duschade gumman som ska duscha imörakväll.
Så slipper vi det då.
Va väldigt lugnt annars på våningen.
Nu har de planerat in anhörigträffen på jobbet också.
När det är anhörigträff så bjuds de anhöriga till våra boende in på grötfest.
Tomtegröt och skinksmörgås står på menyn då.
Iår har de planerat in den den 9/12.
Då har vi börjat med önskeschemat och det är en dag i min 6 dagarsledighet.
Känns inte som jag vill gå till jobbet då precis.
Eftersom jag lagt in veto den dagen.

Kan inte klaga på vädret idag iaf.
Skulle vart lite snö så hade det vart en kanonfin vinterdag. :)
Nu får det räcka för idag.
Ha de bäst...
// Per

4 kommentarer:

Jenny sa...

visst är det mysigt att få plocka fra..själv tycker jag nästan 1:a advent är mysigast.:)
Ha det bäst..kram

Anonym sa...

Ja men plocka fram dom då, det har jag gjort. Det blev väldigt mysigt. Ha det bra.

Mia sa...

Hörru Per, ta och köp fred perry-plånboken som jag skyltar med på bloggen, den skulle klä dig!

Per Noremalm sa...

Jenny: Ja nu vill jag bara plocka fram det. Mina grannar har redan tänd stakarna. :)

Anonym: De är framtagna nu. Men inte tända. :)

Mia: De tycker du?? Var har de för storlek då? :)