söndag 15 november 2009

90 åringen...

Det är väl den åldern min kropp har idag.
90 år och sliten är va jag känner mej.
Träningsvärken är inte att leka med kan jag säga.
Undrar om det är fler ur laget som är som jag eller om jag är klenast. :)
Idag fick jag besök av mamma, pappa, syrran och Johan.
Jag och pappa gick ner till Claes Ohlsson.
Han skulle köpa ny kran till handfaten på toaletten.
När vi ändå va på stan så sprang jag in på Konsum och skaffade annanas till pizzan jag skulle göra när vi kom hem.

Före...

Efter...
Nu ikväll så har jag kört 2 tvättmaskiner.
Måste tvätta lite ibland också. :)
Annars har jag inte gjort så mycke.
Kan de bero på min slitna kropp? :)
Någon som vill massera mej?
Nu blir det sängen.
Hoppas jag tar mej upp imöra.
Godnatt.
// Per

2 kommentarer:

Jenny sa...

hehe gott att höra att det är fler som hade ont i kroppen efter våra roliga matcher..:)
jo massage hade ju inte vart så dumt ;)
Ha det gott så länge, vi ses
Kram

Per Noremalm sa...

Jenny: Nästa gång kan ju chefen fixa massörer till sina spelare. ;)