lördag 31 oktober 2009

Jobblördag...

Ska börja med att säga att jag har inte haft någon kontakt med syrran idag så jag vet inte hur det är med henne.
Hon ska iaf ha permiss fortfarande iaf.
Jag själv har jobbat heldag idag.
11 härliga timmar. :)
Det vart lite extra plock idag.
De skulle tas blodsockerserie på 3 st och viktkontroll på 2.
Detta har vi haft hela oktober på oss men tydligen ingen som velat fixa det innan.

Klart för stickning...
Jag sparade 1 serie tills imöra.
Måste ju ha lite att göra utöver de vanliga då också.

Jag gillar att tända värmeljus. :)
Måste fixa mer snart. Det börjar minska på ljuslagret...

SkäggPer...
Idag när jag tippade på tippahockey.se så va jag väldigt kluven.
FBK mötte Linköping.
Och jag tippade Linköpingsseger. :/
Men jag kände att FBK inte skulle vinna.
Och det vart rätt.
Linköping vann och jag fick ett rätt till.
Jag har haft fel 2 ggr tyvärr så jag ligger nog inte med i toppen i deltävling 1.
Nu blir det sängen.
7.00 ringer klockan.
Godnatt...
// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fint kort på en fin man ;)

S

Anonym sa...

Varsågod :) Skrev bara vad jag tycker :)

S

Per Noremalm sa...

S: Ööö. Tack säger man väl då :)

S igen: :) bra jag inte skrämmer dej :)