söndag 31 januari 2010

Söndag...

Då va jobbhelgen över.
Bara en dag kvar att jobba sedan är det 6 dagars ledigt. :)
Det har vart en lååång dag idag.
Jag och Doris kom fram till att på söndag är man mer dö än levande när man har långhelgerna.
Vi har vart hur sega som helst idag.
Men jag har ju sovmorgon imöra.
Börjar 7.45... :)
Och när det passet är klart blir det till att packa bilen och dra till Kil.
Får väl se va det är för väder imöra.
Just nu så snöar det här i Karlstad.. :)
Och jag hoppas verkligen att det inte är så kallt i Sälen som det vart här i helgen.
Nu ska jag packa vidare.
Har lite kvar att packa.
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Marita Alberthsson sa...

Har jag missuppfattat det hela eler är det inte så att ni gör egna schema?? När jag jobbade inom omsorgen hade vi 3 helger av 5, eller 5 av 8. Då hade vi 12-timmarspass med enbart måltidsuppehåll, dvs ingen rast. Vi hade inte ens ett personalrum!! Jag jobbade 72%. Tänk bara vilket pussel det var när Richard var liten å skulle vara hos sin far varannan helg...Mina föräldrar levde inte så jag hade ingen att förlita mig till när det gällde barnomsorg........

Per Noremalm sa...

Marita: Jo. Vi har önskeschema och jag tycker det är kanon. Nu har jag ledigt i 6 dagar utan att ta en enda semesterdag. :)