onsdag 13 januari 2010

Fulltäcknat...


Ja då va denna dagen slut strax...
Det har vart något hela tiden känns de som fast det är bara 3 saker jag gjort. :)
Började dagen med att besikta bilen som gick igenom utan bekymmer.
Fast man vet ju aldrig.
Nervöst är det iaf. :)
Sedan va det hem och käka lite mat innan jag åkte till Claratappen för att lämna lite blod.
Tycker ni ska börja lämna blod om ni inte gör det redan.
Seså... Leta fram närmaste blodcentral.
Om ni vill kan jag leta upp en åt er. ;)
Efter att jag lämnat blod så åkte jag hem och vilade mej innan kvällsjobbet...
Det va ju Safe-doc kurs för 2 våningar igår.
Känns som det kommer bli en del frågor eftersom jag tydligen är lite "ansvarig" för de där.
Fast det är 2 till som gick samma kurs som mej.
Jag hann börja med att skriva lite på en av "mina" tanter nu ikväll.
Frågan är om det duger åt de som bestämmer. :)
Nu ska jag käka lite sedan blir det natten.
7.00 ringer klockan.
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: