måndag 1 februari 2010

Arbetsledare...

06.17 ringer telefonen...
Det va nattpersonalen som ringde för att hon som skulle börja 7 hade tydligen ringt sej sjuk.
Så de va bara att knalla iväg lite tidigare till jobbet.
Så chefen fick sätta sej att ringa efter personal.
Men lyckades inte få tag på någon. :(
Så hon och sköterskan Mia fick hjälpa mej.
Så jag fick tala om va de skulle göra.
Inte varje dag man får säga till chefen och sköterskan va de ska göra.
Innan passet va slut så hade jag haft 3 andra som också hjälpt mej.
Efter jobbet va det hem och packa ihop grejerna som ska med till Sälen.
Tex i takboxen så ligger det 3 snowboards, 1 par snowblades och 1 par slalomskidor. :)
Allt detta är inte mitt. :)
Jag tar med lite av de andras grejer så de får med sej allt.
Sedan åkte jag till Kil där jag ska stanna kvar tills på onsdag fm.
Jag hade tänkt att jag skulle tvätta av bilen ikväll men skjuter upp det tills imöra.
Vi ska även fira mamma imöra.
Syrran, Johan och voffen Pontus kommer hit då.
Jocke ligger hemma och är förkyld så han kommer inte.
Just nu vill jag INTE bli sjuk.
De va väl min dag i korthet.
Ha de gôtt nu.
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: