fredag 8 januari 2010

Let´s dance...

Ja då är min jobbhelg igång då.
Jag har jobbat 16.00- 21.00 ikväll.
Imöra jobbar jag 7.45-21.00
Och på söndag är det 7.00-20.00 som gäller.
Där va det livat värre ikväll.
Hög ljudnivå på de goa tanterna och även på personalen vid rapporten.
Idag så har min gamla kropp reagerat på dansen i onsdags..
Jag har ont i vaderna idag. :)))
Men det går väl över.
Nu är julen över här på Strandvägen. Iaf hos mej.
Körde upp tomtearna på vinden idag.
De blir allt bra tomt när de flyttat ut.
Nu ikväll drog danssäsongen igång på TV4.
Let´s Dance...
Skulle va skoj att få va me där och se om jag skulle klara av att lära mej danserna.
http://www.youtube.com/watch?v=pjcbG8bVHCE&feature=player_embedded
Let´s Dance låten...
Och eftersom jag jobbade så missade jag de flesta av parena.
Så jag kan inte säga vem som är min favorit.
Jag får återkomma med det nästa fredag. ;)
Nu blir det natten.
Måste ju va pigg
// Per

Inga kommentarer: