tisdag 26 januari 2010

100126...

va långpasset på jobbet avklarat.
Visst är det jobbigt att göra 12 timmar men det går ganska lätt bara man kommer till jobbet och sedan vet jag ju att snart är jag ledig i 6 dagar.
Känner mej rätt seg så det blir snart sängen här.
Imöra har jag sovmorgon.
Borde fixa lite inför resan.
Känns som tiden INTE räcker till men det ordnar sej på någe vis.
Jag ska fixa tacos till Sälenresan tydligen.
Sen ska jag fixa något till första kvällen då jag kommer upp.
Ev. så åker jag upp själv på onsdag då det kört ihop sej med jobb för en av de som ska med.
Resten av gänget kommer på torsdag istället.
Hoppas verkligen att det blir bra väder när vi är där uppe.
Imöra ska det tydligen bli massa med snö här i Värmland.
Hittat en bild på dansmaffian.se från i somras då jag vaSweden Dance i Västervik.

Jag och Sofia...
Sedan måste jag säga GRATTIS till alla som jobbar med SAAB som förhoppningsvis får behålla sina jobb.
Detta får va allt för idag...
Ha de bäst.
// Per

Inga kommentarer: