fredag 29 januari 2010

Jobbhelg...

Ja då är det jobbhelg igen då.
Fast just nu känner jag att jag inte har tid att jobba. :)
Måste ju fixa för resan. ;)
förmiddagen var jag och Marcus till Willys och fixade med maten som vi ska ha i Sälen.
Sen va det hem och steka köttfärsen och slänga den i frysen.
Så nu är maten klar. :)
Ska bara handla frukostmaten på tisdag.
Men det får bli i Kil.
Mina kommande dagar kommer förmodligen se ut så här...
Lördag... Jobba hela dagen.
Söndag... Jobba hela dagen. Börja packa väskan.
Måndag... Jobba till 15.15. Packa ihop det sista inför Sälen och sedan åka till Kil. Tvätta bilen.
Tisdag... Handla sista inför resan och sedan fira mamma som fyller 60 år på onsdag.
Onsdag... Då drar jag till Sälen. :))
Innan jobbet så hann jag med en fika på Lundbergs på Norrstrand.
Lite Sälenprat vart de. :)
Undra vad jag ska skriva om när jag gjort den här resan?
Har precis kollat klart på Let´s dance.
Ja. Vad säger man?
HUR RÖSTAR SVENSKA FOLKET?????
Lägg ner skitprogrammet!!
Agneta var ju en av de bättre.
Nej.. Behåll Wille och Gudrun som inte kan dansa.

Agneta och Tobias...
Nu ska jag ta natten.
Klockan ringer 6.15. :)
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hittade mig allt en semla till sen!!mums...=)

Per Noremalm sa...

Anonym: Tänk på att du ska orka åka bräda till veckan. ;)